-

Oj finns ingen tid att skriva här det är fullt upp. När Ebba sover så försöker man vila så mycket som det går och fixa och dona här hemma. Men nu tänkte jag att nej, nu är det dax att skriva lite.

Ja vad har man gjort då? Mestadels tagit det lungt och försökt njuta så mycket som möjligt. Nu är ju karln hemma hela tiden också vilket är mycket skönt och mysigt, han börjar inte  jobba förns vecka 32 skön, skönt då får man lite hjälp här hemma med allt och slipper gå ensam. Han har ju varit hemma sen Ebba föddes vilket har varit otroligt skönt.
 
Sen har vi varit på BVC igen för en vecka sen ungefär och då vägde lillan 3800 gram och var 50,4 cm lång. En stor flicka. Ska dit imorgon igen och då tippar jag på att hon väger över 4000 gram. Gud va tiden går fort, nu på lördag så är hon en hel månad, min stora flicka! =) Så stolt.

Här kommer lite bilder.


Mina älsklingar.


Min lilla fågelunge! =)


Ebba.


Våfflan =)


Våfflan.


Johan visste inte vart han skulle göra av henne, så han la henne i byrålådan och där låg hon jätte bra =) hehe


Nej nu ska jag slänga i mig lite mat innan lillskruttan vaknar.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: sandraochsofia

vilken söt bild i byrålådan :)

2009-07-14 @ 19:32:16
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays
Postat av: Jessica

Vilken söt liten skrutta ni har skapat:) måste bara fråga några saker som du skäkert tycker värkar löjligt men jag ska själv få en liten i december, å vilket e inte bättre än att fråga någon som vet:)



*Är Ebba ditt första barn?

*Gick du över tiden?

*Gjorde förlossningen jätte ont? (inte för att jag oroar mej för den så mycket men intressant å vetA)

*du är inte säskilt "tjock" i vanliga fall va?



Kram

2009-07-14 @ 21:22:10
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Då kan jag förstå att magen syns så bra om du e såpas smal i vanliga fall:) eller iof så e min kusin jätte smal men det syndes knappt någonting på henne, lite knepigt:)Tack för svaren, spännade att få veta lite från någon som precis varit med om det:) kram

2009-07-15 @ 20:35:04
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0