Jobb

Ja nu sitter jag på jobbet och är en duktigt flicka och tjänar lite extra pengar. Skönt att få komma bort och jobba lite, och såklart få in lite extra kosing nu till julen och allt. Ska jobba nu på torsdag också så det ska bli super skönt att få lite extra. ska jobba till 21 både idag och på torsdag så det ska bli skojj. Johan tycker att det är bra att jag tjänar lite extra pengar och han tycker bara det är kul att få egen tid med lilla Ebba. just nu är dom hos min mamma och pappa och käkar lite mat, Pappa eller Johan ska nämligen byta till vinterdäck på Golfen, så att gubben åker säkert till jobbet på mornarna. Får väl se när det bli bilköp för våran del eftersom att Johans bil gått sönder så är vi i behov av en ny bil, Vi har ju svärmors bil förtillfället och det funkar ju men den drar mycket soppa och det är ju mindre bra för plånboken.

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta.

Visst är det bra att jag jobbar? =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

vart jobbar du? :)

2009-11-15 @ 19:15:42
Postat av: Jeanette Gräll

Duktig :D

2009-11-16 @ 13:57:03
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0