-

Fick en kommentar om att ni ville se lite bilder av hur vi bor och så och dom bilderna kommer in på måndag, kommer även lite bilder av doppresenterna som vi fick. Vi glömde ju kameran på dopet så vi fick inga kort själva men Mamma och pappa hade kameran med sig så då får jag sno några kort därifrån och lägga upp här.

Idag har vi varit inne i stan och kollat på Jackor. J fick något ryck och frågade om vi skulle åka in och köpa en jacka åt MIG. Jag fick nästan en chock och trodde att han skojade men Självklart så sa jag Ja, men det blev ingen jacka idag, tyvärr. Vi åkte lite för sent så vi hade inte så mycket tid på oss innan allt stängde. Vi ska in imorgon också och kolla om vi hittar någon fin som inte är så farligt dyr. Dom jag hittade igår var ju så ruskigt dyra. 1 kostade 2200kr och den andra nästan 3000. Fan va dyrt det ska vara med jackor. Usch! 

I Torsdags så sov Ebba i sin egna säng en hel natt. Jag känner mig stolt. Har varit så lat på den fronten och tagit över henne till våran säng och låtit henne äta medans jag ligger och halvsover. Sen när hon ätit färdigt så tvärslocknar vi båda. Men nu har jag gett mig sjutton på att hon ska börja sova i sin egna säng.
Igår så sov hon i sin säng till 5 på morgonen men då var jag lite lat och la henne brevid mig medans hon åt och sen skulle jag lägga över henne till sin säng men vi somnade. Och nu inatt så har jag bestämmt mig att hon ska sova i sin egna säng. Hon ligger och sussar så sött i sin säng nu så vi får hoppas att hon sover där hela natten nu. Skulle vara skönt om hon sov en hel natt utan att vakna. Men det kommer nog snart.


Vill passa på att gratulera min kusin Annica till sin söta son MIO.

Nej nu ropar sängen efter mig.


Kommentarer
Postat av: Annica

tusen tack igen för grattulationerna!

ni e välkomna att hälsa på, fundera ut nån dag så kan vi kolla om det passar.

kram

2009-10-25 @ 21:23:45
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

4 dagar har Tino sovit i sin säng , men inatt så va vi inte så sams :P , la honom i sin sänh kl 11 typ & halv 2 lessna jag på att försöka få honom att somna i sin säng så då hamnade han i våran , fy på mig :P . Men nytt försök inatt :P . Jag längtar oxå till man får sova en hel natt , tänk va skönt de ska bli :o :P

2009-10-26 @ 16:52:54
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0