-

Igår kväll så ville inte Ebba alls som jag ville. Jag har ju bestämt mig att hon ska börja sova i sin egen säng nu. Men igår var hon helt omöjlig så fort jag la ner henne så vaknade hon och gallskrek, och sen när jag tog upp henne igen så somnade hon om hur fort som helst. Jag höll på så ett bra tag tills jag inte orkade mera och så fick hon ligga mellan oss och där sov hon skitbra. Hon vaknade inte en enda gång på natten vilket iof var skönt men jag vill ju helst att hon ska sova i sin egna säng hela natten utan att vakna. Men lillskruttan fick som hon ville till slut och då var hon nöjd och sov som en stock.
Men idag så är det nya tag. Hon ligger förtillfället och sussar så sött i sin egen säng och vi får hoppas på att det går bättre inatt.

Ikväll är vi ensamma hemma för J skulle jobba över, men han skulle vara klar vid 9 nångång så han skulle komma efter det. Så vi har haft en riktigt mys mamma/dotter kväll idag och hon har varit riktigt snäll. Vi satt och åt tillsammans hon åt gröt och jag billys panpizza =) Mums. Hehe ingen riktig mat kanske men jag orkade inte göra något annat. Hon har även blivit mycket duktigare på att äta gröten. Nu sväljer hon iallafall lite emot innan då hon bara spottade ut allt och fick kväljningar. Så det går framåt. Så jäkla roligt. Man märker att hon utvecklas mer och mer för var dag som går. Nu har hon börjat greppa saker också. Som sin natt som hon drar ut ur munnen hela tiden och försöker stoppa in igen men det brukar inte gå så bra. Hehe. Nej nu ska jag kolla på Sveriges fulaste hem.




Min glada tjej i sin gåstol. Hon har inte riktigt kommit på hur man går framåt men hon kommer bakåt och det är super kul. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0