Dop

Dopet gick precis som det skulle, Ebba blev lite arg när hon fick vatten på huvudet bara för att prästen lutade henne så att hon näst intill låg ner och det gillar hon inte men  så fort han tog upp henne så skrattade hon igen. Och hon höll med allt vad prästen sa och pratade på för fullt där i kyrkan. Och micci tack så jätte mycket för den underbara sången, du var helt fantastisk. Och alla tyckte du var suverän, Flera satt och grät när du sjöng för de tyckte det var så vackert. Och jag hade tårar i ögonen. =) Tack så hemskt mycket.
Sen vill jag tacka för alla presenter som lilla Ebba fick. Dom var jätte fina.
Har tänkt lägga ut bilder på allt hon fick men det får bli lite senare när jag har tid för idag ska jag in till stan och kolla på barnenshus om det finns någon åkpåse till nya vagnen som vi köpt, sen ska jag fråga dom där inne hur sjutton man sätter på regnskyddet till den, helt omöjligt ju. Haha. Sen ska vi ta en tripp till BVC och väga och mäta lillskiten. 
Nej nu ska jag ta och röra på mig måste bara vänta till lillan har vaknat. =)

Ha det så bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0