stackarna

Lillskruttan har haft en jobbig natt med ca 39 graders feber och snorig. Hon kunde inte sova plant i sängen så jag fick halvsitta i soffan med henne så att hon kunde sova. Själv fick jag inte så mycket sömn men det bryr jag mig inte så mycket om bara min lilla plutt har det bra så är jag nöjd. Hon har fått alvedon nu på morgonen och fick även 1 inatt så hon kunde sova. Så nu är hon relativt pigg och glad men fortfarande jätte snorig. Och man hör när hon jollrar att hon är hes i halsen. Usch och fy det är inte roligt när ens barn är sjukt. Får hoppas på att hon frisknar till snart, och är pigg och glad inför dopet på lördag.

Vi vaknade även av att Ebbas underbara Pappa väckte mig för att säga hejdå innan han åkte till jobbet. Han upplyste oss om att det snöade ute så jag var tvungen att gå upp och titta ut för jag trodde han skojade, men icke det snöade, så nu har första snön kommit hit också. Usch. Jag gillar snön men jag gillar absolut inte kylan och all slask. Snön var även kvar när vi vaknade vid 9 och är fortfarande kvar. Det är inte mycket snö men det är alltid något.

Idag blir en hemma dag eftersom att Ebba är sjuk, Mamma får göra lite ärenden åt mig idag så jag får hem lite näsdroppar till lillan, sen behövde jag ett frimärke för jag måste skicka in papper till försäkringskassan. Måste även ringa kantorn och prata med henne, ska försöka göra det idag hade jag tänkt.

Nej nu ska jag gå och byta blöja på Ebbs, kolla tempen och sen ta något att äta.


Lillan ber till Gud! =)

Kommentarer
Postat av: Annica

naaaw stackars lillan, hoppas hon blir frisk fort!



kram

2009-10-13 @ 12:30:18
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Åh hoppas hon blir frisk snart.. Gud vilka fina ögon hon har :D

2009-10-13 @ 20:10:27
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0