.

Ja vad ska man skriva om idag då. Inget speciellt som hänt idag iallafall, iof så har inte så mycket av dagen gått med ändå. I lördags och söndags så jobbade jag och slet. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig på lördagen eftersom att jag fick jobba på demensen. Men det gick ju bra det med, lite surt bara att nästan bli tvingad ner men men pengar som pengar. Och som sagt det gick ju bra.

I fredags så var jag ut på krogen. Ebba var hos sin moster och sussade sött där. Var lite långtråkigt ibörjan eftersom att mina vänner var så sega ut så jag fick vara där själv. Haha men träffade några man kände där så fick umgås lite med dom. Så det var en rätt så lyckad kväll. Inte överdrivet mycket folk och inte för lite heller.

Så vad ska man hitta på idag då? gå en promenad kanske och bara ta det lugnt. Vet inte riktigt vad jag vill. Eller jo det är mycket jag vill men det är väldigt lite som går att genomföra men så är det väl med alla. Man vill så himla mycket. Man blir lite arg när man sitter och tänker på allt man vill. Tänk om jag hade flera miljoner åh va jag skulle göra mycket för dom. haha knäppt jag vet. Men thats just the way iam!!

Goodbye.




Chock!!! =) haha

Kommentarer
Postat av: Michaela

Demensen gillade jag förr i tiden, men det har nog skett en del förändringar.. hehe

2010-02-03 @ 18:26:03
URL: http://mkd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0