ett tag sen

Ja det var ett tag sen man skrev här men nu mår vi iallafall bättre. Ebba är helt återställd men hon var bara lite täppt i näsan och det är vad jag är just nu men ingenting annat så det är väl rätt okej. Vi har tagit det lugnt och försökt blivit friska.

Idag har vi varit och målat hos Fredrik och Martina sen följde vi med och kollade på massa saker inne i stan som Martina skulle ha till hemmet och till bröllopet. Japp ni läste rätt dom ska gifta sig så Grattis, grattis på dom. Ska bli så kul så. =)

Nej nu är Herman kakan färdig så nu ska man väl ta sig en smakbit på den och se om den är god. Har ju två till att ge bort som jag skulle gjort igår men det blev inte av och inte idag heller så får göra det imorgon vet ju vilka jag ska ge till så får passa på att göra det imorgon lite senare på dagen. Ska ju på Mamma-bebis fika imorgon hos Julia så det får bli efter det.

Nej nu ska jag gå och smaka på honom sen lägga mig i min mysiga säng och gosa in mig i Johans armar och stjäla lite värme från honom. Ögonen går i kors nästan haha.

Chao


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken liten sötnos! Min dotter har en likadan tröja som på översta bilden.:)



Jag fick oxå sån där Herman deg fast i slutet på förra året. Men eftersom jag är både otålig och glömsk så blev det aldrig att jag gräddade den, hihi.

2010-01-19 @ 18:19:39
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0