-

idag har jag inte gjort mycket jag och ebba har bara varit hemma för att Ebba är lite små förkyld hela kvällen igår så hade hon jätte svårt att somna, hon somnade och sen efter 10 minuter så vaknade hon igen och gallskrek. Så kvällen var riktigt jobbig, men natten var okej, vaknade till någon gång och ville ha nappen men inget mera, sen vaknade vi vid 8 tiden. SÅ det var rätt okej. får hoppas att hon inte blir sämre för som det är nu så är det rätt så lugnt lite hosta och snorig bara.

Har även pratat med Johanna idag och hon och hennes lilla alexzandros mår bra. Hon vet inte riktigt när dom får komma hem men det var iallafall fullt på den avdelningen som dom skulle ligga på så dom kanske måste flyttas till ett annat sjukhus. hon ville komma upp på bb avdelningen men det fick hon tydligen inte utan måste vara på neonatal avdelning som jag förstod det. Men han vägde iallfall 1840g och var 43 cm lång, en lite krabat. Så vi sitter och hoppas på att dom snart får komma hem och mysa.

Idag så fick ebba smaka citron för första gången och gud vilka grimarser hon gjorde, hon fick ju bara smaka jätte lite men hon gjorde ändå jätte mycket grimarser. så det har man på film nu, så det kanske kommer upp inom snart framtid på bloggen, har inte den orken att lägga upp den just nu, måste damsuga och skura golven här hemma. Tårkigt men ett måste. Har också bakat nougatrutor som gubben beställde som han ska ha med sig till jobbet imorgon för ett smakprov om dom tycker om dom. haha.

Nej det är väl dax att ta itu med vardagssysslorna nu då så man blir klar tills 8 tänkte jag skriva men nu såg jag vad klockan var så det får vänta en aning för det är de okända nu, nya avsnitt så det måste jag kolla på. vardagssysslorna får vänta en aning!
Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0