promenad

dsc_0075 (MMS)

Efter jag hämtat Ebba på dagis så gick vi en liten promenad runt kvarteret, vi gick till lekparken också och gungade lite. Rutschkanan var ändå favoriten för där kunde hon klättra upp själv med lite hjälp och åka ner på mage och hon skrattade lika hjärtligt varje gång och man känner hur varm man blir i kroppen av att höra sin dotter skratta så! Vi var i lekparken en bra stund och provade alla olika lekattraktioner sen gick vi runt ett litet varv till. Tequila orkade inte gå så långt så hon låg mest i korgen när vi gick runt, i lekparken så sprang hon runt och jagade löv! Otroligt att hon inte var vid mina fötter hela tidrn som hon brukar vara, det var väl kul att jaga löv! Just nu ligger jag i soffan och zappar på dosan, men finns inget riktigt intressant att titta på. Ebba somnade runt halv åtta och det hade förresten gått jätte bra på fotograferingen idag, så bliderna kommer om en vecka eller två! Så då får ni se resultatet! Imorgon blir en hemma dag, ska tvätta och sy lite hade jag tänkt! Blir något litet till tequila för hon fryser hela tiden! Blir att ta något gammalt plagg hemifrån och sy om! Lägger upp resultatet här när den är klar! :-) nej nu blir det en cigg och soffmys med älskling! Skriver imorgon igen! Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0