BVC

Ja i tisdags så var vi ut i snöoväderet för att åka till BVC, det blev till att åka med mamma för vi skulle ändå in till stan efter det. Ebba fick sina 6 månaderssprutor och det gick kanon, hon skrek till en gång bara sen så var det bra. Hon vägde 7110 och var 64 cm lång min korta tjockis. =) Så allt såg jätte bra ut, så nu blir nästa besök vid 8 månader tror jag hon sa, skulle få brev hemskickat så vi får se när det blir. Oj hon börjar bli stor nu min lilla sötnos.  Och innan vi skulle åka till BVC så la jag henne på mage på golvet för att gå in på toaletten en snabbis, sen när jag kom in igen så var hon på ett helt annat ställe mot var jag la henne.  Jag kliade mig i huvudet och undrade om jag var snurrig, men icke det var jag inte. När jag satte mig ner på soffan framför henne så fick jag se att jag faktiskt inte var snurrig. Hon ålade sig! Dock inte framåt utan bakåt. Haha min lilla skrutta. Så nu har hon börjat åla sig också, det dröjer väl inte länge innan hon kommer på att man kan ta sig framåt på det viset också. Hon kan även sitta en kort stund men sen vickar hon åt antingen det ena eller det andra hållet. Det går fort nu.

Imorgon så ska jag jobba. Så då blir det pappa dotter mys på kvällen. På dagen ska det nog bli julgranshämtning. Sen i helgen då blir det till att åka och köpa det sista sakerna till julgranen. Behöver en fot och en matta som granen står på. Så det hade jag tänk hitta på. Sen vet jag inte om jag hänger med Johan till Sandra det får vi se hur det blir med det. Får se vilken tid det blir. Nej nu ska jag gå och kolla vad jag ska göra för mat. Usch har ingen lust att göra någon mat idag, är inte sugen på något alls. Men man måste ju äta. Får gå och kolla vad det finns för något!

Ha det så bra alla.!!

Kommentarer
Postat av: Em

Hej!



Jag tänkte snabbt svara på din kommentar innan jag går och lägger mig.



Jag skriver inte om besöken på BVC i min blogg. Jag försöker att amma båda samtidigt på nätterna även om bara en av tvillingarna vaknar och är hungrig. Det finns såklart nätter då de jobbar i skift, så att säga. ;) Skrev ganska nyligen om det, så jag håller inte med om att jag bara skriver ut positiva saker.

2009-12-20 @ 00:20:09
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0