Du kan ju försöka men du kommer aldrig att lyckas!

Jag vet vad det är du försöker göra, du tror visst att jag är helt bakom flötet. Jag förstår inte hur du orkar att hålla på och bråka med alla hela tiden, du ger dig visst aldrig. Du har alltid varit en sån person som inte kan se andra lyckliga och glada du är alltid där och försöker förstöra för att du förmodligen är avundsjuk. Jag förstår inte vad det är för fel på dig, du söker verkligen bråk vart du än är. Spelar ingen roll om du sitter i bilen, är på mcdonalds eller på en fest, där du är blir det bråk så är det, och så har det alltid varit. Om jag vore du skulle jag aldrig klara av att ha det på samvetet, att jag medvetet förstört för så många personer och sen vara stolt över det. Jag förstår inte poängen med det hela. Man ska väl vara glad för någon annans lycka? Inte du, nej, nej, nej förstöra är det man ska göra. Det är mycket roligare än att vara snäll mot folk som är mycket bättre än en själv. Visst jag vet att du är en bra vänn när man väl är vänn med dig, men om man inte känner dig så är man din värsta fiende nästan, jag förstår inte. Och nu när du och jag inte är vänner längre ja då är det dax att försöka förstöra för mig, jag vet vad du gör, och jag vet vad du gjort mot mig flera gånger, ljugit och förstört, har så många minnen av där jag blivit sårad av dig, för det enda du verkar tänka på och som är viktigt för dig, är just du själv. Det är de enda som betyder något för dig, det är bara du, du, du ingen annan. 
Är väldigt förbannad just nu och det sitter nog du bara och skrattar åt för du vet att du har lyckat göra mig förbannad och ledsen och du ger ju bara dig själv en medalj för det, för att du lyckats. Grattis du har lyckats göra mig förbannad, hoppas du är nöjd nu! Men tro min jag är inte den som är svag jag klarar mig utan dig och dina falska fasoner. Jag är lyckligare utan dig och jag kommer lyckas i livet. Du ska aldrig få förstöra för mig, ALDRIG. 



Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Det är bra Malin, du ska inte låta nån förstöra för dig! Lika bra att ignorera, du har din familj och dina RIKTIGA vänner och det är allt du behöver!!

Kram på dig gumman =)

2009-12-04 @ 23:42:27
Postat av: Anonym

Vi är 4 killar som känner er båda, och vi håller med dig till 382%



Bra att någon vågar säga sånt här till henne :D



go girl!

2009-12-05 @ 10:47:26
Postat av: Caroline - mamma till Tino <3

Stå på dig vännen , jag vet att du klarar de :) . Det är bara så omoget att försöka förstöra för andra , dom är bara avundsjuka för dom inte har de lika bra tror jag när dom håller på så !

2009-12-05 @ 22:59:25
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ni är ju fega har man ju märkt eftersom ni är anonyma ;D

2009-12-05 @ 23:28:03
Postat av: Emma

Bra där Malin, stå på dig!

Du vet att halva världsbefolkningen håller med dig!!!

2009-12-06 @ 14:31:44
Postat av: Anonym

haha ni är såå omogna människor , ni vet ingenting om saken .. Hahaha

2009-12-06 @ 19:43:24
Postat av: Malin- Mamma till Ebba.

Svar till Anonym, förmodligen så vet dom något om saken eftersom att dom verkar ju förstå vem det är jag menar och dom håller med mig, och varför inte skriva vem du är istället!

2009-12-07 @ 11:47:07
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: Malin Forslin

malin inte för att jag har nånting med saken och göra men eftersom ingen annan som kommenterat har det heller så tror jag inte det spelar så stor roll om jag lägger mig i lite. vet precis vad ni två bråkar om och jag tycker ni förstorat det hela väldigt mycket, och det verkar mest som om det är du som gör det? varför sitter du och skriver att hon försöker förstöra människor liv? Det är ju helt sjukt och så säger man fan inte till folk? Hon försöker inte förstöra någons liv och jag vet att hon absolut inte skulle förstöra ditt liv eftersom ni en gång varit vänner och bara för att ni är jätte osams NU så betyder det inte att hon vill förstöra ditt liv? Det är ett jävligt starkt ord och tycker det var väldigt omoget sagt och verkar nästan som om du skrev utan att tänka där? Jag vet att jennifer var en liten bråkstake och alltid varit det och hur hon funkar när man är osams med henne. Märks att du inte umgåtts med henne så mycket på sista tiden för då skulle du märka att hon inte är den person hon var förut som sökte bråk hela tiden, och det vet jag eftersom jag umgåtts otroligt mycket med henne dom senaste åren/året. Så tycker inte du ska sitta och anklaga henne för HUR hon var förut för det är precis det du gör i det där inlägget. Du skriver att du vet hur hon funkar men faktist så har hon förändrats mycket och du har helt allvarligt ingen aning om hur hon funkar längre och det spelar ingen roll om du tror det endå vad jag än säger. Du får tro vad du vill men jag säger sannigen för jag vet. Så tycker du ska sluta skriva på din facebook och kasta skit på henne hela tiden.Så låter hon dig vara, Det räcker nu liksom? Alla gör misstag i livet, låt dom göra det, låt dom förändras. och om hon skriver något på sin status och säger att det INTE handlar om dig då gör det inte det heller för hade det gjort det hade hon sagt det. Jävligt taskigt inlägg faktist och med tiden kanske du också inser det. Vill inte göra mig osams med dig nu eller något! Men var bara tvungen för hon är min vän och jag ställer alltid upp för dom och försvarar dom när jag tycker någon gör fel mot dom, försvarar dom inte om jag tycker dom gjort fel.

2009-12-07 @ 20:15:43
Postat av: Anonym

Jennifer kommer aldrig förändras, inse fakta folk!!

2009-12-09 @ 23:27:50
Postat av: JENNIFER FUNDELL !!!!!!

Asså vilka jävla noller ni är , fan har ni inge bättre för er än att sitta här och snacka skit om mig , visst jag var ett cp förut och vissa kanske tkr det nu med men om jag ska vara ärlig så skiter jag it om ni tkr de . NI som inte vet nånting om mig nu ska bara enbart vart tyst ! Och du som har skrivit att jag inte kommer ändra mig hahahah du är ett skämt asså du vågar inte ens skriva vem du är ? aja orkar inte lägga ner min energi på er ! Men sluta sitt här och snacka skit om mig när ni inte ens vet vilken människa jag är nu !! Hejdå sötnosar ;) hahahaha

2009-12-13 @ 17:46:13
Postat av: Anonym

Vet inte hur ja hitta din blogg ens, man de räckte med att läsa några rader så fatta man att de va om Fundell. ( Jag känner ingen av er, men gick på ärentuna så det gick ganska snabbt att förstå att de va hon). Och jag måste säga, hon är den mest tragiska människa jag sett.

2009-12-17 @ 10:50:22
Postat av: JENNIFER FUNDELL

Lilla du , Sitt inte här och skriv sånt där om mig om du inte ens känner mig haha . Du kan ju fan inte ha något liv plus att du inte vågar säga vem du är heller ? hmmm ..

2009-12-17 @ 19:14:35
Postat av: Alexandra

Trodde mobbing bara höll på i grundskolan men jag hade fel.. Ni sitter här o gömmer er bakom datorerna och är så stora i orden, vad är det för fel på er? Och dom här människorna som inte ens törs skriva sina namn, fega, de e va ni är!



Jag har inte känt Jennifer särskilt länge men jag vet att hon är en person som jag kan lita på och som ställer upp för mig. Även jag har varit osams med henne, vi har till och med slagits. Men det bråket överväger inte alla hennes bra sidor. Så uppenbarligen så känner folk inte henne tillräckligt bra och det är därför det klagas och kastas så mycket skit på henne.



Fegt av dig Malin att skriva sånt här inlägg. Ska inte du ha växt upp i och med att du fått barn och allt? Det märks ju verkligen inte.. Och jag hoppas att ditt barn inte tar efter dig i framtiden för då kommer hon råka illa ut.. Sorgligt men sant, jag vet att du kommer bli skogstokig och sårad för att jag drar upp Ebba men då kanske du kan förstå att Jennifer blir rätt upprörd av vad du skriver också..



Jag skiter i om ni tycker att jag lägger mig i något som jag inte har med att göra för ni/malin har betett er sjukt lågt och vad hade ni/du förväntat er? Självklart så reagerar folk.

2009-12-20 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0