BM besök

Igår var jag hos BM för ett extra besök bara för att jag var inlagd på sjukhuset. Allt såg jätte bra ut förutom mina järnvärden som hade sjunkit jätte mycket, så där fick jag en förklaring på varför jag har yrsel nästan hela tiden. Så nu blir det till att käka järntabletter. Har ju klarat mig undan dom där rackarna så fint under hela graviditeten, men inte nu inte. Usch och fy för dom där tabletterna. Man blir ju inte så rolig i magen utav dom!  Men det är väl bättre det än att gå runt och vara yr hela tiden.
 Bebis mådde bra iallafall, hjärtat dundrade på som ett litet tåg därinne. =) SF- måttet låg på 32, precis på normalkurvan. =) Så min mage är inte liten som alla säger, den är normalstor. =) (stolt)

Nej nu ska jag åka in till staden och inhandla lite av varje! Har ju lite kvar att köpa tills lill tjejjen tittar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0