Bad

Mitt lilla hjärtegull Älskar verkligen att bada. Hon ligger och jollrar och ler som sjutton när hon får bada. Det blev en liten badstund i morse för att lillan bestämde sig för att kissa ner Mamma och pappas säng. Hehe. Så då var det bara att hoppa ner i badkaret och bli ren och fin, och det har hon absolut ingenting emot.
Det är så jäkla gulligt när hon ler och jollrar. Hon har börjat le mycket mycket mer nu. Hon ler nästan hela tiden nu, så underbart. Man blir alldeles varm i hela kroppen när man får henne att smila. Så UNDERBART.
Kan inte förstå hur man kan älska en människa så mycket som jag älskar min dotter. Helt sjukt.
Jag är världens lyckligaste.

Mammas lilla badälskare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0