inte ork

har inte haft orken att uppdatera bloggen så mycket. Vill lägga ner så mycket tid som möjligt på Ebba. Lite uppdatering om Ebba, Hon väger nu 4820 och är 56 cm lång. Hon har nästan precis börjat le när man pratar och leker med henne. Har dock inte fått det på¨bild för så fort kameran åker fram så tittar hon på en som om man skulle vara knäpp. Tror inte hon gillar kameran riktigt. hehe. På tisdag ska hon på sitt första läkarbesök för att kolla så att allt är som det ska. Vilket jag vet att det kommer vara. =) kommer lite uppdatering om det senare. Och just nu så har hon precis ätit och ligger nu och snusar så gott på min arm. Ska snart gå och lägga henne i sin säng och sen ska jag själv hoppa i sängen eller så stannar jag upp och myser lite med gubben min. =)  Här kommer en liten bild, har nyare bilder på kameran men har inte lagt in  dom på datorn än men dom kommer senare.


Coolingen Ebba med en av alla favorit kusinerna Kevin. (hon har ju en del kusiner)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha.. Ebba och Livia väger exakt lika mycket och är lika långa =)

2009-08-23 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0