-

Ja det har varit lite mycket nu med julafton och allt så det har inte blivit så mycket skrivade och nästan inga bilder, jag ska skärpa mig med det, har inte haft den tiden att sitta vid datorn de senaste veckorna. Men iallfall, julafton var kanon, vi fick jätte mycket fint till Ebba, massa kläder så nu har hon en hel ny garderob i strl 68 men det kan hon nog inte ha så länge till så bäst att passa på att använda alla kläderna nu! =) Hon fick leksaker också och pengar. Så nu har hon ca 5000 kr tror jag. Julafton spenderades först hemma hon johans farmor och farfar sen bar det av till johans mormor och morfar. Så det var en lyckad dag med massa mys. Vi fick lakan, pengar och presentkort mm. Men det var mest ebba som fick saker och det är ju så det ska vara.  
Innan jul så köpte vi även en ny bilbarnstol för den vi hade innan gillades inte av Ebba. Det var bara gap och skrik i den, men nu i den nya så är det mycket bättre, fortfarande lite skrik med inte alls som innan. Då var det panik skrik hela tiden. Haha. Så det var behövligt.

Hade även en jätte trevlig annandag jul med massa trevliga människor och ett skit roligt spel! =) Det måste göras om.  =)


Åh! har hittat den perfekta kameran jag vill ha en systemkamera från canon. Har ju världens dåligaste digitalkamera nu så fort man rycker till en smula så blir bilden helt suddig. det är ju ganska dyr men ska försökaa låna pengar av någon så jag kan köpa den nu för det är paket pris just nu. hoppas!!!! =)

Nej nu har Ebba precis vaknat och vill inte riktigt som Johan vill så då får vi ta och avrunda det här inlägget så får jag återgå till vardagssysslorna. Blir väl lite blöjbyte, ombyte till pyjamas, göra lite välling +ersättning och försöka få gumman att sova lite. Här kommer en glad bild på henne! =)


Kram / En snorig mamma och dotter! =)


Kommentarer
Postat av: Ellen Engblom

Hej Malin! Det va skoj att se dig i fredags :) fin blogg du har! världens sötaste unge oxå! förstår att du är stolt :) hoppas allt är bra. kram kram

2009-12-28 @ 19:57:15
URL: http://ellenengblom.blogg.se/
Postat av: Caroline - mamma till Tino

Du måste ha en liten tjej du , Tino har precis börjat använda en del 68 :p . Jag köpte en ny kamera idag , en Kodak z980 , jag älskar den redan haha :p . Men ska köpa en digitalkamera oxå nu när ja kommer ner till uppsala , vill ha båda delarna :) . Hoppas förkylningen går över snart så ni slipper de , så jobbigt ju :(

2009-12-28 @ 23:39:58
URL: http://tinosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0