kommentar

Ja jag har ju fått väldigt mycket respons på det inlägget jag skrev för ett tag sen om en viss person, och det verkar faktiskt vara ganska många som vet vilken person jag menar och många som håller med mig. Och det är synd att det ska behöva vara så för den här personen är verkligen snäll och hur go som helst om personen verkligen vill vara det och om man är vän med personen. Men den här personen har verkligen inte visat det för mig och i och med det så vill jag inte ha något med personen att göra. När h*n börjar visa sin sk. Förändring så kan jag börja visa respekt för dig. Men varför ska jag visa respekt för någon som inte visar respekt tillbaka? Känns inte ett dugg bra. Hoppas på att jag snart får se något utav den här förändringen.

Skulle ha åkt in till stan idag men det blev inte av för att jag inte hade någon att åka med, det är så tråkigt att åka in själv, man får ingen hjälp om man hittar något och är lite velig om det passar eller inte. Så det får bli stads resa imorgon istället. Måste hitta en korg där jag kan ha ebbas alla ytterkläder i, just nu så ligger de bara i en hög i hennes stol, mindre vackert. Nej nu ska jag gå och göra lite mat tills älsklingen kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0