Nostalgi

kommer ni ihåg den här låten? Den gick om och om igen i mina högtalare hemma, morgon som kväll.

/>
Idag har jag varit i staden och shoppat julgrans krimskrams. blev inte så dyrt som jag trodde det skulle bli men har lite kvar att köpa men inte så farligt dyra saker. Så då är man nästan klar med det, då är det bara julgranen som saknas, men den fixar vi tills 4e advent eller nått sånt hade jag tänkt ta upp den. Nästan alla julklapparna i färdiga också. Skönt
Igår var min otursdag, hade varit barnvakt åt min systers barn med min mamma och åkte därefter till gränby och kollade lite, när jag kollat färdigt och skulle gå därifrån så tappar jag jackan på marken så den blir skitig och när jag nästan är vid bilen så går mitt axelband till väskan sönder så allt ramlar ut. Väl framme vid bilen så ska jag lägga kassarna i bakluckan, får först inte upp bakluckan och när jag väl får det och ställer upp den och ska stoppa ner kassen så slår luckan ner rätt i huvudet på mig. Svärandes så går jag och ska lämna min vagn och då har jag en sån där sak som man kan stoppa i vagnen och när jag ska dra ut den så går den såklart sönder så jag inte får ut den, väldigt förbannad så lämnar jag vagnen och går med raska steg mot bilen. Letar efter nycklarna och får upp dom tappar dom på marken tar upp dom igen ja då ramlar nyckelringen av med mig och madde på bild ner på marken och när jag böjer mig ner för att ta upp den ja då ramlar såklart hemnycklarna av också så jag får böja mig igen. allt det hände med en skrikande bebis i bilbarnstolen på armen, gud va glad jag var sen kan jag lova. tror jag svor hela jäkla vägen hem. Usch det var inte kul alls. Men man har väl såna dagar dagar ibland också, men oftast så brukar oturen vara uppdelad ganska bra över dagarna men nu kom allt verkligen på en gång, blev väl värre för att jag var så förbannad, folk måste ju tro jag var dum i huvudet som satt och svor i bilen. haha

Nej nu ska jag ta mig lite julskinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0