-

Idag mina vänner är det bara 9 dagar kvar till BF, gud vad jag längtar. Har ledsnat totalt på att vara så här stor och  otymplig. Vill bli mig själv igen, kunna komma i mina vanliga kläder och känna mig normal. För just nu så känner jag mig som en sto fet flodhäst, och det är jag inte riktigt van vid. Johan har fan till och med glömt bort hur jag såg ut när jag var smal. Han sa senast när jag tog studenten att han hade glömt bort att jag va så där snygg! Han tycker mest att jag ser ut som ett uppsvullet, halvdött mjukisfreak just nu. Trevlans, trevlans. Men det tycker jag själv med. Och jag kan ju lova att hela jag är uppsvullen, känns som om jag snart kommer att spricka. Usch och fy inte kul. 
Inga jeans kan man ha längre heller, inte ens mammabyxorna. Så nu är lilla Tekla (som pappa kallar henne) där inne mycket välkommen ut. 

Idag har jag även omredigerat i min vackra skötväska. Tog bort lite kläder för jag hade packat i på tok för mycket olika sorters klädesplagg, så nu vart det mycket bättre. Så nu är jag klar med det, ska inte pilla på den mer för nu är jag nöjd med innehållet. Ska väl snart någon gång dom närmaste dagarna packa väskan till mig själv också. Det kan ju sätta igång när som helst så då är det bra att den står redo inne i garderoben så det bara är att ta med den och skötväskan när det är dax att åka upp till förlossningen. Vill helst inte stå och hålla på och packa saker medans jag har värkar. Det ska jag försöka att undvika!

Nej nu ska jag ta och börja med maten tills gubben kommer hem.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0