BM besök

idag har jag förhoppningsvis gjort mitt sista besök hos barnmorskan, men fick en extra tid utifall att jag går över tiden, vilket jag är helt bombsäker på att jag kommer att göra, för lill tjejjen verkar inte ha några som helst planer på att titta ut. Iof så är det ju 4 dagar kvar till BF men det känns ändå som om jag kommer gå över tiden med massor.
Ska försöka lura med mig syskonen och mamma och pappa på en minigolf runda senare, får väl se om jag lyckas. Ska över till mamma nu snart och käka lite mat, för min karl kommer väl inte komma hem på ett bra tag nu, han har ju köpt sig en till jäkla leksak, en cross. Oj,oj,oj han kommer köra ihjäl sig på den där. Får hoppas på att han tar det lugnt. 

Ha det bra!!  

Kommentarer
Postat av: Madeleiiine,

Duuu , de tycker jag med för de ska bli så himla kul , Pullan (:

2009-06-16 @ 17:33:21
Postat av: Jessi

Håller tummarna för att hon kommer när hon ska. och jagfår tacka så mycket för gratulationen om min student. Och sen det om jocke det är säkert samhällst tjänst eller nå för jag har svårt att tänka mig honom i en kyrka annars haha.

2009-06-17 @ 11:29:23
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: MOSTER MARTINA

STORT GRATTIS TILL DEN UNDERBARA LILLA FLICKAN SOM KOM PRECIS PÅ DAGEN!!!!

Kram en stolt moster

2009-06-20 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0