BVC

Ja i måndags så var vi till BVC för 4,5 månads kontroll och det gick jätte bra. Hon följde kurvan perfekt med sina 6370g och sina 59,6 cm. =) min stora tjej. Och alla kontroller hon gjorde var bra och hon följde utvecklingen perfekt, med att greppa saker osv.
Vi hämtade också det nya bordet i måndags och det blev jätte fint, passade mycket bättre här hemma än det andra bordet. Så nu får Elin och Tony det av oss till sin nya lägenhet. Har även siktat in min på en ny tvbänk som jag såg igår när jag var och shoppade julklappar med Catta, Det var också i valnöt så som bordet är. Så det kanske blir en ny sån snart också. Ska bara flirta lite med johan så kanske vi kan köpa den. Tror inte han är så på att köpa den men man kan ju alltid hoppas. Det var inte farligt dyr alls, kostade ca 500kr

Och som jag skrev innan så var jag igår och shoppade julklappar så nu är 3 st julklappar köpta, men det är många kvar. Men lika bra att vara ute i god tid så man slipper vara ute i sista minuten i all julstress och försöka hitta nått bra. Så när jag har mera tid så ska jag åka in och försöka hitta lite till. Måste ju köpa julgran och sånt också har ju inget alls sånt, och det är så mysigt med en julgran. så ska man köpa alla prylarna man ska ha i granen också. Hittade massa fint på Rusta med Catta som jag förmodligen ska köpa. Kommer blir jätte fint. Kommer nog knäppa kort på resultatet sen när den väl kommer upp så då får ni nog se.

Idag håller jag på och tvättar för fulla muggar. Det är det tråkigaste som finns att göra. Det är till och med roligare att städa än att tvätta. Haha. Mamma och Martina är här och hjälper mig med Ebba och med tvätten, eller Ja dom är nere och tvättar. Vilken service va?
Jag är lyckligt lottad=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej, hej!

Vad kul att du hittade till mig! Visste inte att du hade en blogg, men sen såg jag att Annica länkade dig. Kul!

Ha det bra!

Kram Veronica

2009-11-05 @ 16:33:32
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hej, kul att du lämnade kommentar i min blogg :)

Vilken söt liten tjej du har!



Ja, tvillingarna är väldigt rörliga, det är inte ofta dom ligger still i magen. Idag har dom hållt igång hela dagen! :)



Kram

2009-11-08 @ 21:59:26
URL: http://www.twinmomtobe.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hahaha, jag satt och läste din förlossningsberättelse högt för Johan nyss med glädjetårar i ögonen, och sen får jag din senaste kommentar i bloggen. Så jag läser den, och Johan blev såhär: Jahaa, det är ju hoon, hälsa tillbaka jättemycket!!



Min msn är : [email protected]

Adda om du vill prata där :)



Kram



Haha

2009-11-08 @ 22:13:22
URL: http://www.twinmomtobe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0