Imorgon

Så blir det BVC besök för oss. Det är 4,5 månads kontrollen nu. Oj, va tiden går fort. Vill att hon ska vara liten hela tiden. Men samtidigt så är det så roligt att se när hon lär sig nya saker, och börjar göra nya saker. Det är underbart att se.
Imorgon ska vi även hämta det nya soffbordet som kommer bli skit fint här hemma än det gamla fula vi har nu. Och ett stort plus är att det inte är ett glasbord. Det blir ju skitigt så fort man snuddar vid det. Jätte jobbigt att gå och putsa var 5:e minut, inte för att jag gör de men det är nästan så de måste göras det. Så de nya bordet är jätte välkommet.

Igår så var vi på Halloween party och det var väl sådär, inget vidare tycker jag eftersom att det var så lite folk där. Johan var även jätte trött för han hade tagit sprutan för influensa (inte svininfluensa, utan vanlig) så han mådde inte så bra hade ont i huvudet och så. Så vi åkte hem ganska tidigt. Ebba var hos sin Farmor och hon har sovit där inatt och det har varit jätte jobbigt. Har saknar henne jätte mycket och vaknat tusen gånger och kollat i hennes säng om hon andas men då kommer jag på mig själv att hon inte är hemma. =( Trodde att jag skulle kunna sova en helt natt och njuta av sömnen men icke, har sovit mycket dåligare än va jag brukar göra när Ebba är hemma. Så jag och Johan ska snart åka och hämta våran lilla skrutta. Åh, vad jag saknar henne. Det känns så tomt. Men hon har haft  det jätte bra ihop med hennes Farmor så hon lider inte, men jag däremot lider. Mitt lilla barn är inte här hos mig. Stackars mig! Nej nu ska jag dra upp johan  så vi kan åka och hämta henne så vi kan ligga och mysa hela dagen och kvällen tillsammans alla tre.
Jag älskar min lilla familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-01 @ 11:41:17
Postat av: Diana ♥

Älskar att läsa unga mammabloggar. Har alltid velat bli ung mamma så är så lycklig att få bli mamma efter nyår! =) Om jag räknas som ung vid 22? :P Önskar dig en fin söndag! =) Kram!

2009-11-01 @ 11:52:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0