Tvätt

Usch nu håller jag på och tävttar för full muggar, mindre roligt med måste göras. Dock väldigt jobbigt med att klä av och klä på Ebba så fort i ska till tvättstugan, men det går bra. Ska ner snart igen och ta upp tvätten som ligger i torktummlaren sen in med en ny maskin där. *Känner mig dukitg, har inte tvättat utan att någon varit här och tagit hand om ebba, det blir ju så mycket lättre då, man jag kan inte alltid ha någon som är här måste klara mig själv också :D så lika bra att börja vänja sig nu.
Och imorgon ska man jobba igen och tjäna pengar så man har lite extra till julen, ganska skönt faktiskt och komma iväg och göra lite nytta och tjäna pengar. Ebba ligger nu på golvet ooch jollrar så fint. Hon försöker ta sig framåt till en leksak som hon puttat iväg men det går inte riktigt som hon vill, hon kommer fram en liten bit sen brukar det bli så att hon bara snurrar runt i en cirkel på golvet. Hon är så söt när hon verkligen försöker och försker, men det kommer nog snart, och då är hon väl överallt och drar i saker. Det kommer bli kul. Haha.

Vi har precis ätit lite frukost, det blev mackor för mig del och gröt för ebba + ersättning efteråt, Gröten uppskattades inte så värst, fick i henne några skedar men däremot ersättningen slukade hon fort som sjutton. =) mitt lilla risgryn, nej nu är det dax att gå ner i tvättstugan ska byta blöja på pluttan först sen blir det pöå klädning och gå ut. Kanske ska ta mig en liten promenix runt skyttorp senare.

Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: anonym

Bor ni i Skyttorp, isåntfall vart då? :)

2009-11-18 @ 23:14:17
Postat av: Annica

kul att du kommer ut ocj jobbar lite, det e ganska skönt att göra det i bland.



hoppas allt e bra med er, här e vi fortfarande sjuka, nu e det Alvas tur med feber...suck, men hoppas att vi blir friska snart så ni kan komma hit.

kram

2009-11-19 @ 08:45:00
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Jag är oxå sådär att jag JÄMT passar på att göra allt när nån är här , men måste lära mig att göra små saker & så fast ingen är här :p

2009-11-20 @ 16:36:18
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Då behöver inte jag känna mig dum som badar honom max 3 gånger i veckan , de känns nästan lite mke de me , men läser man i olika böcker vissa står de varje dag men aldrig & vissa står de 1-3 gånger i veckan & de kör jag på :)

2009-11-23 @ 11:37:20
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0