Grattis

Grattis till Andreas och Johanna som igår fick en liten pojke klockan 16.14 vet ite riktigt vad han väger och hur lång han är men han var frisk och alla mådde bra! Ska bli så roligt att få se det lilla charmtrollet sen när ni kommer hem. Får hoppas på att sjukhusvistelsen inte blir allt för lång bara.
Kan berätta att Johanna fick sin lille son i vecka 32 så det är därför jag skrev att den kanske blir lång. Men vi får hoppas på att ni kommer hem snart så jag får snusa bebis! =) Kan ju inte komma och hälsa på heller på BB det är ju totlatbesökförbud där för det förgrymmade svininfluensan. Så KOM hem! =)


HÄr kommer en liten tok video på min lilla skrutta som verkligen älskar att dansa..







Bjuder på en bild med. Min stora tjej som är 8månader nu! Oj så tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: tett

Hon e ju så himla söt !

2010-02-27 @ 13:46:02
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0