bada

idag ska vi åka iväg till fyrsihov med martina och hennes familj det ska bli mysigt, ska nog ha med kameran så det blir nog några kort som ni får se senare. har precis diskat samtidigt som jag underhöll ebba med att sjunga och dansa konstigt och jädrar va hon skratta. haha det är så gulligt när man får höra hennes jollrande skratt. :D så underbart. det var behövligt att diska, det var ganska mycket från igår och lite från dagen innan, ajjabajja Malin. haha nej nu ska jag ta och fixa mih i ordning lite, byta blöja och sen packa. =)

ha det så bra alla nu för det kommer vi ha. =) Får hoppas att man kan ha gamla bikinin bara haha, men det blir till att ha shorts tänker inte visa mina vackra bristningar. haha dom på magen är så små så dom syyns nästan intge. haha det ska ju synas att man fått barn. nej dax att pröva bikini. önska mig lycka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0