sjuklingar

Ja här hemma är vi sjuka, både jag och Ebba. Hon är bara lite snorig och täppt medans jag har ont i hela kroppen och framförallt ryggen. Hatar att vara sjuk för jag får alltid så otroligt ont i ryggen jämt. Nu är det så förjävligt att jag knappt kan lyfta Ebba utan att nästan börja böla. Haha. Alvedon hjälper ett tag men inte längre stunder. Ett långt skönt bad brukar hjälpa ett tag och att sova men det går ju inte när man har en liten att ta hand om. Inte kan jag ringa till Johan heller och säga åt honom att komma hem för glömska jag glömde ju telefonen hemma hos mamma igår som jag inte ens trodde att jag hade med mig dit. Och har ingen lust att åka ut och hämta den nu när jag mår som jag mår. Blä säger jag bara.  Tur att Ebba är pigg iallafall, hon hade lite svårt att sova inatt bara men efter att ha höjt upp under huvudet så gick det lite bättre iallafall.


Åh Johan kom hem!!

 

Kommentarer
Postat av: viktoria

stackare krya på dig :)

2010-01-07 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0