-

Idag blev det en tripp till Ikea hade tänkt köpa en ny lampa men var lite för snål så jag sparar det till en annan gång. Blev iallafall lite nya matlådor, sen inget mera. Var även till mixmix med hittade inget speciellt. Så det var väl mindre roligt. Får ta med mig gubben till ikea någon dag här så kanske man kan kolla lite tillsammans om det finns något fint som skulle passa här hemma.

Igår kom Martina och Fredrik hem med Bebis vet inte vad hon ska heta än så hon får bli kallad bebis. Så jag var där på kvällen och gosade med henne. Gud jag kan inte förstå att Ebba har varit så där liten eller ja hon var ju mindre men ändå känns helt overkligt.
Fick även byta blöja på henne och gud så hon sprattlade med benen så hon hade bajs lite här och var. Haha men det löste sig till slut. Haha.

Ikväll så ska vi hem till Emma som fyller 16 idag. Så då blir det kalas. Skulle egentligen hjälpt min syster men jag kunde inte för jag hade glömt bort att vi skulle till Emma. Men min kära karl påminde mig så pappa får väl hjälpa henne eller så får det bli imorgon.

Försökte mig på att göra egen mat till ebba idag på lunchen för jag hade inga barnmatsburkar hemma. Det gick inge vidare. Hon gillade inte min mat alls. Haha jag tyckte inte att det smakade illa men det tyckte hon. haha. får väl prova på något annat någon annan dag och se om hon tycker om det, nu vart det potatis, köttbullar med majs, ärtor och paprika.
Så hon fick äta efterrätt istället för det hade vi hemma så nu sitter vi och väntar på att pappsen ska komma hem så hon kan få i sig lite riktig mat. lillskruttan.


Nej snart kommer svärmor och Elin hit, vet inte om grabbarna är med också men det lär märkas.

chao!

Kommentarer
Postat av: Iris ♥

Hejsan! :)



Jag vill be om ursäkt för sent svar. Jag har inte haft tillgång till datan på ett tag nu så jag har verken kunnat blogga eller svara på kommenterer...



Jag hoppas allt är bra med dig! :)

Kram!

2010-03-24 @ 17:09:17
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: Sabrin, Mamma till Lovisa

Guu, så söt lilla Ebba är och vilken fin bloggdesign du har!

Har du gjort den själv? Isåfall skulle du vilja göra en liknande till mig? :)

2010-04-07 @ 22:41:32
URL: http://lovisasmammma.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Det var nästan lite länge sedan! Hoppas allt är bra :)

2010-04-22 @ 22:17:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Trollmor till fem

du har så rätt!



tack för senast! =)

2010-05-03 @ 16:28:03
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jo jag kan tänka mig det, jag kommer nog vara likadan :P jag är redan jätte nervös inför förlossningen å så.

2010-05-04 @ 17:32:00
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0