Bebis

Ja nu vet jag vad lillflickan väger och hur lång hon var. Hon vägde 4045 g och var 50 cm lång. En kort och tjock bebis alltså. Får se när dom kommer hem från sjukhuset. Annars ska jag kolla med henne om man kanske kan komma upp idag om det inte fortfarande är besöksförbud på BB men får hoppas att det går att hälsa på.
Annars så ska jag förmodligen in till stan blir nog mixmix som står på listan. ska kika lite vad dom har och så. Sen när johan slutar så blir det förhoppningsvis Ikea, eftersom att våran underbart söta dotter har haft sönder en lampa så då blir det nog en ny sån sen lite smått och gott säkert.


Och i helgen så ska man jobba både lördag och söndag. Ska jobba min första dag på länge jag kommer fan kollapsa när jag ska gå upp så tidigt. haha nej då det kommer gå kanon. Kommer vara lite ovant bara eftersom jag bara jobbat kvällar hitills, men någon gång så måste man väl jobba dag också. Så vi får väl se hur det går!

Nej nu ska jag byta om på min lilla skrutta och fixa och dona här hemma. Bad ju Johan göra det igår när jag var på mary kay party men icke allt såg lika dant ut när jag kom hem. Han hade dragit iväg till sina bröder det var mycket roligare än att städa här hemma.


Ja men ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Linnea - 17 år o gravid

Fin blogg du har! :) Kolla gärna in min

2010-03-28 @ 18:34:35
URL: http://smileybiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0