fullrulle hela dagen igår

Ja det är minst sagt vad man kan säga om gårdagen. Först blev det promenad med grannen vicktoria ! Vilket var jätte mysigt, men gud vilken dålig kondis man har, jag skämdes fan nästan. Haha. Efter det bar det av hem till mica, tobbe och Nadia. Vi drog oss vidare till min syster för att kolla på hennes sängram som dom skulle köpa. Vi var där kanske en halvtimme sen vidare till storvreta där vi skulle hämta ett släp. Och hör och häpnas jag har kört med släp för första gången. Ikea stod näst på listan där dom handlade massa bla en soffa därav släpet. Sen bar det av till vattholma igen där vi hämtade sängramen och skulle beställa pizza. Pizzagubben sa att det skulle ta 35 minuter men det tog 50 min så ebba fick äta en halv burk kall mat ibaksätet stackarna för att hon var så hungrig. Väl tillbaka hemma hos tobbe och mica så skulle allt bäras upp och mitt i allt så ramlar lillskruttan ner från soffan. Blir ett samtal till sjukvårdsupplysningen där det var kö i 40 minuter. Sedan bar det av till barnakuten.


Väl inne på barnakuten så får vi hjälp på en gång verkade vara väldigt lugnt just då. Doktorn tyckte att hon verkade så pigg och glad och inga som helst konstigheter med henne men dom ville ha uppsikt över henne 4 timmar från de att hon ramlade. Så vi fick sitta där till 12 slaget. Men sen fick vi äntligen åka hem. Och ingenting alls hade hänt med henne vilket var en stol lättnad, soffan var ju inte så hög heller sen landade hon på en matta. Och tack så jätte mycket Mica som följde med mig till akuten även fast du ska jobba idag. det var verkligen jätte uppskattat och super gulligt av dig.


När vi kom hem vid halv 1- 1 tiden så hoppar ebba i säng på en gång. Jag ringer till johan och kollar hur allt är med honom, han var på fest nämligen och jag ville inte ha med mig en full karl på barnakuten skulle inte kännas så lyckat. haha men han skulle ta och bege sig hemåt vid det laget. När jag sedan ska kolla på tv så märker jag att det är ett jäkla liv i lägenheten ovanför och hoppas att det snart ska stänga av men icke nej nej dom höll på fan fram till efter 3 tiden och det var inte för än efter det jag somnade riktigt ordentligt. Ville inte gå upp och säga till heller för man vet ju hur fulla människor kan vara.


Ja det var våran dag de. Haha helt katastrofal. Men allt slutade ju bra!

Nej nu ska jag ta och fixa och dona lite för snart ska jag iväg på nästas runda! =) haha hela helgen är uppbokad. inte en lugn stund.

Åh sa jag att jag backade med släp också? haha jag lyckades efter mycket om och men. Hahaha

Nej måste rusa. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det var det minsta jag kunde göra! Tack själv för all hjälp igår =)Kram.

2010-03-13 @ 20:38:06
URL: http://mkd.webblogg.se/
Postat av: Iris

Hejsan! :)



Fin blogg du har! :)

Allt bra ? <3

2010-03-14 @ 12:37:27
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

De va kul o träffas en stund:)

oj va otäckt de som hände, tur att de gick bra!

2010-03-14 @ 16:15:17
Postat av: Anonym

:)

2010-03-14 @ 16:18:20
Postat av: Jessica

Sv: Jag antar att jag kommer bli för fet för min också :P tack så mycket gumman :) kramar<3

2010-03-17 @ 20:55:24
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0