Bakdag

Ja idag blir det en bakdag. Hade tänkt åka in till Gränby idag med det var ingen som hade lust att följa med så då får det ta och bli en bakdag istället.
Nej det blir det inte alls fick nyss sms av martina om att hon skulle in till stan och köpa färg och massa sånt så då åker jag med henne in sen bakar jag. Måste ändå in och köpa ingredienser till mina bakverk. Nej nu har jag inte tid för nu vaknade lillan. Det fick bli ett kort inlägg.

Här kommer en liten video snutt så får ni se att lillskruttan kan åla! =)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Njae de är typ som en systemkamera fast ändå en digitalkamera , de går inte att byta objektiv på den men den är kanon bra , jag älskar den :D . Vi betalade 4500:- , då fick vi kameran , 2gb minneskort & väska så de va inte så farligt tkr jag & jag stormtrivs med den.. det finns ju lite bilder på Bdb ifrån den , men Bdb försämrar ju kvaliten väldigt mke när man lägger ut dom :p . Jag är en liten kamera nörd haha xD

2009-12-29 @ 13:39:26
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Förresten , gud va duktig Ebba är , stora tjejen :D

2009-12-29 @ 13:41:09
URL: http://tinosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0