tråkdag

ja vad ska man hitta på idag då? Vill åka in till staden eller nått sånt men vet inte om Johan orkar sen är det rätt så sent så det blir väl ingenting, blir en hemma dag idag. Men man blir så otroligt seg av såna dagar. Hatar att gå hemma en hel dag, visst vissa dagar kan det vara jätte skönt när man vill vara hemma, men när man vill göra något och ändå är hemma så är det otroligt långtråkigt.
så vi får se om det blir något. Men skönt att vara hemma ibland med. '

På tisdag så är det 6 månaderkontroll och vaccination, usch och fy, vi får hoppas att det går bra med sprutorna. Sist när hon fick spruta så blev hon lite kinkig dagarna efter men ingen feber får hoppas att hon slipper febern den här gången också, men det vet man aldrig. Sen nu någon gång i veckan så blir det väl mamma/bebis fika skulle jag tro. Var ett tag sen man träffade alla.

Och snart mina vänner så är det julafton åh ska bli så mysigt med all julmat och julklappar, kommer ju bli ebba som får mest julklappar i våran lilla familj men det är ju jag som får öppna dom och glädjas åt alla fina saker som hon får, hon är lite för liten för att uppskatta julklappar. Så det ska bli mysigt. Vi firar med johans familj det här året då blir det med min familj nästa år.

Nej nu ska jag ta mig en julskinksmacka och kolla med johan om vi inte ska hitta på något iallafall! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0