Matbjudning

idag ska vi bjuda mina föräldrar på lite god mat, så nu är jag i full gång och bakar dumlekakor som vi ska ha efter maten. Det var så jäkla länge sen jag åt dom så jag var tvungen att göra dom. Dom är verkligen otroligt goda.
Till mat så blir det potatisgratäng och fläskfilé i ugn med kantarellstuvning, har aldrig gjort det innan men det låter skit gott, så vi får hoppas att det blir det också.
Gjorde världens tabbe igår också. Jag har sagt att jag inte ska klippa mig nu utan jag ska spara ut det till långt, och igår så tänkte jag att jag bara skulle klippa topparna och hon som klippte mig sa att hon bara skulle ta en liten bit. Hon vistade också hur mycket hon skulle ta och jag sa ja för det var bara lite grann, men sen när hon torkade håret så vart det jätte kort, hon tog för mycket. Så nu är jag besviken på mig själv att jag klippte mig, eller inte besviken men jag är ledsen på mig själv. Och varje gång jag tittar mig i spegeln så blir jag så arg på mig själv. USCH och fy för mig hur kunde jag vara så dum. Nu tar det väl ett år innan det växer ut och blir lika långt som jag hade. Fan då.

Lägger in en bild på min älskling som alltid förgyller mig dag. Och tittar jag på henne så glömmer jag bort det där dumma beslutet och bara njuter.  Hon är bara för go.


Mammas lilla älskling.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hon är ju för söt :) <3

2009-07-30 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0