-

Ja igår så tog man studenten då! Grattis till mig sjävl! =) Känns lite overkligt, men skönt.
Allt vart super bra. Väderet var väl hyfsat, det regnade ju iallafall inte, vilket var mycket skönt. Fick mycket fina studentpresenter av min kära familj. Tack så jätte mycket!! =)
Fick åka motorcykel några varv runt stan med en reflexväst som det stod Gravid student på väg, vilket jag tyckte var lite roligt. =) Det är nog inte många som åkt motorcykel i 9:e månaden. Haha, men det gick bra fick lite ont i röven bara men annars var det perfekt!

Ska snart åka iväg till Johans kompis som också tog studenten igår, hon ska nämligen bjuda på mat, det ska bli gott! =)=)

Stort grattis till Camilla och David till eran söta lilla Livia!
Grattis till Erika och Caroline med som fått era små söta mirakel.

GAH! Nu längtar jag ännu mera tills min och älsklings lilla skrutt gör entré. Hoppas på att hon bestämmer sig för att komma ut nu när som helst, det är ju trots allt bara 2 veckor kvar till BF, men med min tur så går jag väl över tiden så mycket så att dom får sätta igång mig.

Nej nu ska jag och mannen åka in till staden och köpa lite blommor och sen bär det av till Sandra.

Skriver ett inlägg när jag kommer hem!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Grattis till studenten :) själv tar jag stundenten nu på Fredag den 12 :D så skönt :D

2009-06-07 @ 15:48:01
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0