-

Idag har man varit med mamma och mormor, för mormor skulle till vårdcentralen och ta massa blodprover. Vi gick sen upp till farmor och farfar och fick lite mackor och fika. Mums!
Åkte sedan vidare till möbelhuset för att kolla om dom hade någon snygg soffa vilket dom inte hade, så jag tror att vi kommer satsa på att köpa soffan som vi kollade på inne på mio. Ska prata med älsklingen om det när han kommer hem för vi måste nästan beställa den nu i den här veckan så att den är klar tills de att vi flyttar. Kommer nog få vänta på den i någon vecka efter att vi flyttat in men vad gör det då?
Det bar sedan av till gränby centrum för att mormor ville bjuda på fika. Vi träffade då på Carita och Matte som också skulle upp och svulla fika, så då bjöd mormor dom med! =) Så idag har jag goffat massor! haha

Nej nu ska jag ta och städa och ta itu med den gigantiska tvätthögen som bara blir större och större. Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Va ni oxå på gränby, jag och syrran va och handlade där idag :) Och jag invigde systemet på min födelse dag, hihi ;) Hoppas allt är bra :) puss

2009-06-08 @ 16:12:23
URL: http://metrobloggen.se/maggot
Postat av: Caroline

Åhh nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma ut :D

2009-06-11 @ 15:25:44
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0