-

Igår så var jag och älsklingen och kollade på när Hampus körde cross. Det var ganska kul utom väderet som var förjävligt och att jag fick så rackarns ont i ryggen för jag stod så pass länge. Det gick ju inte att sitta på någon stol för alla stolar var ju blöta, och jag ville helst inte bli blöt i rumpan, så jag stod hellre upp. =) Hampus var iallafall jätte duktig tycker jag han kom 5:a utav 15 st sista gången han körde. Första så kommer jag inte ihåg, tror det var 6:a eller 7:a.

Och så här såg han ut efter att han kört sista gången. Haha.

En skitig Hampus!



Idag så är det bara 6 dagar kvar till BF. Gud va jag längtar och hoppas på att jag inte går över tiden med så mycket. 2-3 dagar är väl okej men inte mera. Så håll tummarna för att hon vill titta ut inom den närmaste veckan! =)


Bebisbulan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0