18 dagar kvar

Jaha hörrni då var det bara ynka 18 dagar kvar tills bebis är beräknad. =) Längtar gärnet tills jag får ha henne i mina armar. Hoppas dom här dagarna går fort så att jag slipper längta ihjäl mig.

Hade förvärkar imorse också och jag kan ju säga er att det var inte det skönaste jag varit med om. Hehe men det är sånt som hör till. Har fått ett litet smakprov nu iallafall så jag vet hur det ungefär kommer att kännas fast flera 1000 ggr värre när det väl är dax. 
Sammandragningarna har även kommit tillbaka nu under dagen, det har varit ganska lugnt på den fronten ett tag men idag så har det kommit tillbaka. Suck! 


Va hos BM igår på näst sista besöket innan förlossning och allt såg jätte bra ut. Lillan låg med huvudet nedåt och var nu ruckbart, vilket det inte varit någon utav dom andra gångerna jag varit där, så hon börjar väl förbereda sig för att göra entré i den stora världen snart. Spännande.

Nej nu ska jag ta och vila mig lite för sammandragningarna håller på och jäklas. Kanske slänger in ett inlägg senare.



Min vackra mage! Är så stolt över den!! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysigt att de är så några dagar kvar :) , hoppas att allt går bra.. Lät inge vidare de där me sammandragningarna :( .

2009-06-02 @ 16:53:12
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Den e HUR fin som helst !!!

2009-06-03 @ 12:17:29
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: Maggan

Tänk va tiden går fort :) Hoppas den kommer snart så man får träffa lilltjejen :) Vad ska hon heta föresten? :) Puss

2009-06-04 @ 09:30:25
Postat av: annica

grattis till studenten i dag!

kram

2009-06-05 @ 14:23:11
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0