-

Idag har jag fått några viktiga saker avklarade, eller viktiga och viktiga är dom väl inte med det var bra att det blev gjort.
Va först till försäkringskassan och lämnade in mitt moderskapsintyg så att jag får ut pengar sen när lill flickan kommer. Va sedan till banken och satte in mina pengar som jag fått från praktiken, så då har man ytterligare lite pengar att spendera =)  Hela 2300 kr fick jag. =) Lycklig!
Vi gick sen en runda på gränby och jag köpte lite bebiskläder och en filt till lillan! Så nu är nästan allt köpt tills de att hon kommer. Har väl några småsaker kvar att köpa men det mesta är färdigt. Beställde skötväskan igår också så det kommer om några dagar. Längtar efter att få packa den och känna att man är redo, för det kan ju hända när som helst nu. Och det hoppas jag att det gör med! Har ju så förbannat ont överallt. Får gå ut och springa ett maratonlopp så kanske hon "pluppar" ut. Längtar efter att få gosa och nosa på henne. Så snälla lilla bebis i magen KOM UT NU! =)


Fettomagen v 36! =D

Kommentarer
Postat av: Annica

välkommen in i bloggvärlden!

kram

2009-05-19 @ 16:51:35
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline

MYYYYYSMAGE :D , nu längtar jag oxå tills hon kommer så det blir massamassa kort på henne så jag får se :D , nyfiiiiiken :D .

Har ni några namn då :) ?

2009-05-19 @ 18:25:44
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite sugen e jag :) Haha ! vill flytta hemmifrån!

2009-05-19 @ 23:09:00
Postat av: jeanette

lite sugen e jag :) Haha ! vill flytta hemmifrån!

2009-05-19 @ 23:09:24
Postat av: Mickan

Heey tjejen !

Hur mås det ? Hed dig och magen ? :)

Jätte fin mage, men förstår att du vill att lillan ska komma nu, så mys :)



Tänkte slänga upp en kommentar så att du vet att jag följer din blogg :)

kram kram :D

2009-05-20 @ 04:55:46
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0