-

Idag har man varit uppe med tuppen. Vaknade vid 6 ungefär av att jag var tog pissnödig så jag var tvungen att springa på toaletten, samtidigt så ringer Johans mobil för då är det dax för honom att gå upp, tyckte han men det tyckte inte jag. =) Han stannade kvar ett tag till innan det var dax för honom att åka i väg till jobbet och lacka min bil. Har inte riktigt bestämt mig vilken färg jag ska ha på bilen, men jag hade tills imorgon på mig att bestämma. Några förslag? Jag hade först tänkt lacka den vit som den är nu, fast ännu vitare, men sen har jag funderat på blå med. Men när Johan tog hem en sån där färgkarta så slog det runt i huvudet på mig. Det finns ju fan 10000 olika blåa färger att välja mellan. Och jag kan inte bestämma mig. Så förslag uppskattas gärna! =) 

Ska bjuda mamma och pappa på mat idag också, det blir inbakad fläskfilé eller vad man ska kalla det med potatisgratäng och kantarellsås + vitlöksbröd. Skitgott! 
Så det ska jag börja med vid 2 tiden ungefär för jag måste ju hämta mannen min på jobbet eftersom att min bil kan han inte köra hem, för den håller han ju på med. 
Senare sen så kommer Carita och hämtar mig för då ska hon bjuda mig på bilbingo. =) Tantvarning jag vet!
Men det är as kul. (om man vinner nått dvs =D) Så önska mig lycka till nu!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0