-

Ja som jag sagt så har jag ju lovat att lägga ut en bild på min otroligt vackra bil. För er som inte vet hur den såg ut innan så var den vit och jätte ful, men nu är den super fin och jätte blå! I just love it!


Pärlan..

Ja vad ska man hitta på idag då? Det blir nog bilbingo med syskonen och mamma. Haha Johan tycker att det är tant varning på mig för att jag spelar så mycket bilbingo, men det är ju så jäkla kul och spännande. Har ju inte vunnit något nu dom senaste gångerna men känner nu att idag har jag turen med mig och jag kommer nog vinna några hundralappar. =) Ni får hålla tummarna! 



Bullen.


Ingenting nytt med magen iallafall, samma gamla visa, sammadragningar och mensvärk till och från. Har även i natt fått gått upp 4 ggr för att gå på toaletten vilket inte var så roligt. Fick ingen riktigt skön sömn alls inatt så idag känner jag mig trött som sjutton. Magen har sjunkit en bra bit ner nu så det tackar jag för, för nu kan man iallafall sitta ner utan att behöva anstränga sig när man ska andas. Men nackdelen med att magen sjunkit är just de att man måste gå på toaletten mycket oftare än innan. Men det får man räkna med. Det är ju inte så lång tid kvar nu som tur är. Längtar efter att få ha min lilla tjej i famnen och pussa på. 
Imåndags så fick jag ju hålla en 3 veckors bebis i famnen och det gjorde ju inte längtan mindre.Jag vill ha min lilla bebis nu! =) 

Ha det bra alla, och håll tummarna för mig nu ikväll så att jag vinner lite! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vinner du stora pengar så delar du med dig va :D ?

Snart så har du en nyfödd i famnen , kan tänka mig att du räknar ner dagarna nu :D .

2009-05-27 @ 20:14:31
URL: http://misscaarooliine.blogg.ser
Postat av: Jessi

Vad fin bilen vart, det vart ju stor skillnad :P

Hoppas du vinner nå ikväll gumman så kan du köpa nå fint till dig och bebis :D

2009-05-28 @ 09:35:54
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: annica

snygg bilen blev!

hahaa jaha, samma smak antar jag, har du svart eller brun?

kram

2009-06-02 @ 13:12:28
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0