40 dagar kvar

Nu är det bara 40 dagar kvar till beräknad förlossning. Tiden går ändå ganska fort. Trodde att nu dom 2 sista månaderna skulle snigla sig fram men de har dom inte gjort, och det är jag glad över. 

Har försökt fått tag på min BM för att rådfråga henne hur jag ska göra, eftersom att jag fortfarande har dessa mindre mysiga sammandragningar, men hon har inte ringt upp än. Får väl hoppas på att hon gör det snart och att hon har någon vettig lösning på det hela.

Sen ska jag försöka få tag på min lärare också och kolla med honom hur jag ska göra för jag vill inte gå runt i skolan och ha sammandragningar hela tiden, kommer aldrig kunna koncentrera mig.

Uppdaterar efter att BM har ringt. =)




Bebisbulan! <3

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken fin mage du har fått tjejen :) är glad för din skull. Du kan ju kika in på min blogg om du har lust. CrazyBarbiedoll.blogg.se

ha det så bra Malin.

Kramar Jessi :)

2009-05-11 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0