-

Då var det färdigt! Ingen mer skola för min del tills bebis vill hoppa ut! =) Har ju fått order av läkare att jag måste ta det lugnt. Men alla betygen är fixade så jag är klar med skolan nu, ska bara göra ett hemprov över datorn idag.
YES! Det känns as skönt att det äntligen är klart och att jag får den här tiden att vila upp mig och ta det lugnt bara innan lillan kommer. Vi får väl se när hon tycker att det är dax att göra entré i den stora världen. Hoppas bara jag inte går över tiden, men bara för det så kommer jag göra det med 2 veckor eller nått sånt. Gå med dom här sammandragningarna i 7 veckor till, nej tack! Hehe så lillan är så jätte välkommen att pluppa ut vilken sekund som helst. =) Det är ju 5 veckor för tidigt men så mycket godis som jag ätit under hela graviditeten så måste hon vara smällfet därinne. Jag har ju "bara" gått upp 14 kg hittills. Haha fy fan vill inte gå upp något mera. =D Men det är sånt som hör till.
Jag får ta och bli hurtbulle sen när lill pyret tittar ut och bli av med extra kilona. Iof så försvinner mycket när man ammar men inte allt. Så jag får ligga i, så att man iallafall kan bada lite sommar. =) Eller åtminstone sola och gå i bikini. Haha vi får se hur det blir på den fronten!

Längtar efter mitt lilla hjärtegull som ligger och har en kickboxningsmatch inne i min mage förtillfället. <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Va skönt att vara hemma & mysa sista tiden :) .

Haha , då är vi två , jag är HELT tokig i godis :s , kan inte gå in i affären utan att komma ut med godis :s . Måste fan sluta med det på nå vis :p .

Jag har gått upp 4 kg sen ja vart gravid & BM tyckte jag hade gått upp för mke på 21 veckor :s , menmen det skiter ja i :p .

Hörru , hur fick du in den där snurrande lilla bebisen på sidan :) ?

Har försökt med allt , men jag är väl för dum haha :p

2009-05-14 @ 15:05:24
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0