Uppdatering!!

Nu blev det många inlägg på samma dag, men vad gör det? Det blir ju mer och läsa för dom som vill!

Min Barnmorska ringde upp mig för ett tag sen och hon tyckte att jag skulle ringa upp till förlossningen och höra vad dom tyckte att jag skulle göra där. Så jag ringde upp till förlossningen och de tyckte att jag skulle komma in för en undersökning om jag öppnat mig mera eller om det står still. Så då blir det förlossningsbesök idag igen. Jag är ju så nervös över att jag ska ha öppnat mig mera så det var nog mycket därför jag fick komma in för en undersökning. Skriver väl efter besöket på förlossningen! 


Uppdatering:

Har nu varit på förlossningen och det hade inte hänt nått alls, och de sa att man kan gå med dessa sammandragningar ända tills man är beräknad, så det är väl bara att stå ut. Men hon sa att jag skulle ta det lugnt och inte anstränga mig så mycket. Så vi får se hur det blir med skolan då.

Har även fått en kommentar av en gammal vän, jessi! Nu kommer massa gamla minnen upp i huvudet. Gud va kul man haft med den donnan. Har väl gjort allt som går att göra med henne!
Nu vart vardagen något bättre och humöret höjdes en aning.
Kul att du hörde av dig!! =D Nu vet jag att du lever allafall!
=)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

näjd med din fina blogg ? visste inte att du börjat blogga :) så nu ska ja följa dig :) hehe !

2009-05-18 @ 10:12:07
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: jessi

vad kul att du slängde in en kommentar om mig i inlägget :)

Ja vi har haft mycket roligt tillsammans tjejen.

Saknar dig ja. Du kommer bli en super bra mamma :)

Har du msn som jag kan få? :)



Kramar

2009-05-20 @ 14:35:30
Postat av: Jessi

vad kul att du slängde in en kommentar om mig i inlägget :)

Ja vi har haft mycket roligt tillsammans tjejen.

Saknar dig ja. Du kommer bli en super bra mamma :)

Har du msn som jag kan få? :)



Kramar

2009-05-20 @ 14:36:03
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0