-

Ja det var ett tag sen man skrev här, men det finns inte riktigt tid till att sitta här varje dag. Jag vill ju umgås med min lilla familj så mycket som det går.
Idag skulle jag egentligen ha åkt in til stan med min syster men hon tyckte det var bättre att göra det imorgon för då kommer ju pengarna så då skulle det bli imorgon istället. Ja så va gör man idag då, jo jag sitter hemma och degar han nyss skurat golvet och funderar på om man kanske ska baka något det var ett tag sen, vet inte riktigt vad jag ska baka men nått gott blir det nog.

Det blev inget BVC igår vi var på mamma/bebis fika istället hemma hos Erika. Det var jätte mysigt att träffa alla mammor och bebisar igen. Det var ett tag sen sist. Så BVC får bli nästa vecka, så då får vi veta hur stor min lilla 5 månaders klump är =) Gud va tiden går fort det är nästan läskigt. Jag har nästan varit hemma i ett halvår och haft min underbara dotter så länge. Ett halvår? Fan när man var gravid så tog ett halvår en evighet men nu fyler bara tiden iväg. Jag tänkte innan Ebba kom vad jag skulle göra hemma ett helt år men nu förstår jag att tiden kommer bara flyga iväg.

Nej nu kom mamma så nu ska jag vara lite social.



Kommentarer
Postat av: Annica

fiiiin bild!

2009-11-24 @ 15:20:30
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon va jätte lik Johan där!

hoppas ni har det bra.

kram

2009-11-24 @ 18:14:21
Postat av: Maggan

Åh vilken fin bild :)

2009-11-24 @ 22:18:16
Postat av: Caroline - Mamma till Tino<3

Gud vilken fin bild :)

2009-11-26 @ 19:44:26
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0