-

Ja nu sitter man här med en kopp te i handen och myser lite framför Tv/datorn. Ebba ligger och sussar kudde förtillfället och Johan står i duschen. Idag har vi varit hos Martina och slavat lite. =) Har målat inne i deras blivande tvättstuga. Så nu är det väl snart färdigt där inne, då är det bara att börja på nästa projekt eller hur Martina? =)
Hade tänkt masa mig iväg till BVC nästa måndag och mäta och väga lillskiten. Mamma håller ju på att tjata om att hon e så jäkla tjock :D haha så får väl ta mig i kragen och åka dit och kolla hur stor hon blivit. Har även börjat med att ge henne lite majsvälling på kvällen och morgonen, eller jag har gjort det i en dag för att kolla om hon blir mättare på det på nätterna. Men honfår inte så mycket än så länge så jag börjar lite försiktigt så att det inte blir massa magont och tråkigheter. Så vi får hoppas att hon sover mer än 3 timmar i sträck på natten.


Tips uppskattas gärna om hur ni fick era småttingar att sova hela nätterna i egen säng, utan att behöva vakna flera gånger på natten.

Nej nu ska jag kolla vidare på grannfejden sen blir det kommando snusk.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Hoppas det hjälper.. Jag får iaf sova 5-6 timmar åt gången på natten & de är skönt :) , men de kanske ändras sej när han blir större ?

2009-11-17 @ 12:55:55
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Har en tävling som jag tror passar er! =)

2009-11-17 @ 16:02:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0