En galen Ebba

Ebba försöker äta upp sin pappas hand och blir lite frustrerad för att det inte går riktigt som hon vill. =)






Igår så var vi hemma hos Elin hon bjöd på tacos och lite fredagsmys med spel och massa skratt. Emil var det som var roligaste vi kört slpää pennan och så skulle vi skriva Svenska städer och Emil kom inte på någon på bokstaven I och så sa han: Om det hade varit hela världens städer så skulle jag lätt kunna då skulle jag skrivit Israel. Haha fy fan va jag höll på att garva ihjäl mig då, gud jag kissade nästan på mig. Oj,oj,oj det var så jäkla roligt. Sen sa han massa andra såna där saker när det var svenska städer så sa han nästan alltid bara små hålor som han tyckte räknades som städer. Haha Ja ett gott skratt fick vi i alla fall eller ja många kanske man ska säga =) Nej nu kanske man ska kolla vad man ska äta lite senare har fått lust att bjuda någon på mat idag men vet inte om det blir av men vi får väl se hur det blir.

Hoppas ni gillade filmen =)


Kommentarer
Postat av: Maggan

De går inte att titta på din film för den är privat, du får ändra på inställningarna ;)

2009-11-28 @ 12:10:10
Postat av: Björn P

Nej vad underbar ! :D Jättegrattis :D

2009-11-28 @ 22:51:48
Postat av: Nettskii

fy faaaan så jävla söt! Rolig tös :) hehe

2009-11-29 @ 14:05:02
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0