Farsdag.

Ja idag har Johan firat sin alldeles första Farsdag. =) Vi var även iväg till Carita som fyllde år idag också, Grattis, Grattis. Men hennes födelsedag blev inte precis som väntat. Jennifer hennes dotter hade haft ont i magen hela dagen igår och hela dagen idag så det blev sjukhuset för våran del. Jag och Martina följde med upp och Johan tog hand om Ebba, Som tur var så var det inget allvarligt vad dom visste på sjukhuset så hon fick åka hem, men var det så att hon skulle få ondare eller ha lika ont imorgon så skulle dom få åka upp igen. Stackarna, Hon som ska börja på en ny skola imorgon och allt. Men hoppas att det går över.
Efter sjukhusvistelsen så åkte jag, Johan och Ebba till Pappa, Johan och Ebba hade redan varit och hälsat på Johans pappa medan jag var på sjukhuset. Vi tog oss en drive in på mc donalds också innan vi åkte till pappa, det var behövligt.
Pappa fick trisslotter av mig och en egen bukett som jag gjort på Elins skola när dom hade öppethus på skolan. Och hör och häpna han vann 2060 kr på lotterna han fick av mig! =) Så det var en väldigt bra farsdag present tyckte han. Så sammanlagt av alla barnen så skrapade han ihop 2190 kr. Så det var bra!

Och i Torsdag så tog jag mig en långkörare och körde ca 70 mil för att hämta en hund med Martina. Haha. Martina körde väl också nått sånt för det var 120 mil tur och retur om man säger så. Så vi åkte väl runt en 6 på morgonen och lämnade Ebba hos sin farmor och vi kom väl hem runt klockan 9 nått sånt. Så det blev en heldag i bilen. Men Martina tyckte det var värt det. Hon köpte en chihuahua. JÄtte söt liten go tjej.

Nej nu ska jag lägga mig och mysa lite med Johan han ska ju jobba imorgon så det är bäst att passa på nu. Ebba somnade för ett tag sen i Johans famn och sussar så sött i sin egen säng.

Och jag vill passa på att tacka micci för en super trevligt tjejmiddag igår kväll. Den vart verkligen lyckad men massa god mat, lekar och massa prat och skratt. Det måste göras om.

Nej nu ska jag krypa ner under filten med min älskling.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Annica

usch stackars jennifer, hoppas hon blir bra snart.

hoppas allt e bra med er och att ni haft en fin helg,

kram

2009-11-09 @ 10:01:04
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0