Glömsk

Ja så klart glömde jag bort att jag skulle till BVC idag och väga och mäta lillan, mamma påminde mig men jag glömde ändå typiskt mig. Det är min största svaghet tror jag, att jag glömmer saker överallt och sånt jag ska göra. Och sen typ en timme efter så kommer jag på att jag skulle göra något, och om jag glömmer något någonstans så kommer jag på det när jag kommit hem typ. Haha Jag är så slarvig. Men det är sånt man får leva med. Försöker skriva upp allt på lappar lite här och var för att inte glömma bort dom viktigaste sakerna. De flesta lapparna sitter på kylskåpet för de går man i varje dag så då ser man ifall om det är något som ska göras idag.
Det får väl bli nästa vecka då eller så åker jag dit imorgon eller något och frågar om jag får väga och mäta henne ändå även fast det inte är tid för det. Dom brukar inte ha så mycket att göra så vi får hoppas på att det går bra.

Jag sitter och funderar på vilken färg jag ska måla i hallen det är ju blått nu och det vill jag bli av med snarast möjligt. Jag hade tänkt tapetsera en vit tegelväggstapet där men jag vet inte om jag har orken att göra det eller om jag bara ska åka in och köpa en färgburk i stan så blir det klart fort.
Vad tycker ni blir finast färg eller tapeten?


Nej nu blir det till att göra lite mat, tända lite ljus och mysa framför tv med en filt och hela mys familjen, till efterrätt blir det lite dajm tårta som köptes idag, blev så sugen på det när jag fick det hos annica ås jag var tvungen att köpa en själv.

 


Kommentarer
Postat av: Annica

hahaa så där e jag me, jätte glömsk, det e ett under att man hittar hem i bland!

kram

2009-11-30 @ 21:07:19
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Låter precis som mig de där med att glömma saker , de enda jag tänker på är Tino typ :p .

Fin blogg förresten , avis :p

2009-12-02 @ 11:11:11
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Maggan

Va fin din blogg vart :)

2009-12-03 @ 11:33:53
URL: http://www.metrobloggen.se/maggot
Postat av: diana ♥

Jag har precis lagt ut en tävling nu där man kan vinna en jättegullig barnmössa från Pali Design! Delta gärna! =) Kram och trevlig kväll, Diana

2009-12-03 @ 19:24:38
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0