Stan

Idag har jag varit med mamma, martina och Catta inne i stan och handlat lite presenter till Annica och Henriks lilla pojke Mio som vi ska hälsa på nu på Torsdag om Annica blivit bättre. Vi får hoppas det. Vill ju se hur dom har det hemma hos sig. Men är hon inte frisk så får det bli en annan dag.

Vi var också till ikea och köpte presenter till Svärmor som fyller år på Torsdag sen åt vi lite köttbullar där också mums, fattar inte hur deras kan vara så jäkla goda, fast inget slår Pappas hemgjorda köttbullar. Åh, så goda dom är. Älskar dom. Nog om mat nu. Min älsking må inge bra han har världens nackont, usch stackarn så han ligger och kurerar sig i sängen. Tänker inte störa honom nu idag han får ligga och vila upp sig så kanske det blir bättre, annars får han gå till en massör eller nått och kolla om det blir bättre.
Så det blir Mamma dotter kväll idag. Hon är jätte gnällig förtillfället men det går nog över snart. Jag ska göra i ordning lite mat till henne, det blir morot och potatis idag, Hoppas att det uppskattas, sen lite efterrätt till det. Själv får jag äta nudlar. =) Tror inte Johan är så sugen på mat nu men jag ska kolla med honom. 

Nej nu ska jag gå och göra lite mat.


min Älskling med Idag söta misse!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Svar : Okej , ja jag funderar på att byta tbx till pampers för Libero är små i storleken lr hur man ska säga..

Jadu jag vet inte , de finns ju t.o.m 11åringar som skaffar barn så man känner sej as gammal ju :p .

Verkar ha blivit en hobby att skaffa barn :S

2009-11-10 @ 22:08:20
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0