2 hela år

Ja idag har jag och J varit tillsammans i 2 hela år. Känns lite overkligt att tiden har gått så fort. Men det känns toppen. Och fler år ska det bli. Han var så gullig och kom hem med 10 röda rosor till mig. <3 Det är min karl det. Jag älskar honom så otroligt mycket.

Idag har jag och Ebba varit med Martina bort till valboköpcentrum och shoppat lite. Det blev en pyamas till Ebba och en dress i julklapp till henne. Det var lite problem att hitta dit så Martina fick panik så jag fick köra istället och då med hjälp av henne så hittade vi äntligen. =) Så det blev en liten utflykt för våran del. Och ebba vistade inte precis sin bästa sida i bilen, hon var jätte gnällig och ville absolut inte sitta i sin stol. Men när vi väl var framme och hon kunde titta runt lite så vart hon nöjd och pratade på som sjutton. Min lilla tös.


Nej nu ska vi åka och äta lite god mat. 

Tack för era kommentarer om att det var fint hemma hos oss. Det gjorde mig jätte glad =)  


HEJ kameran! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0