4 månader

Idag blir Ebba 4 månader, min stora tjej. Tiden bara flyger iväg, det går nästan för fort. Idag har vi varit på BVC och fått lite info om smakportioner men det var inte så värst mycket man hade användning av. Så man får väl klara sig ändå. Men det går kanon. Hon har ju redan börjat få smakisar men hon spottar bara ut det mesta, hon får nog i sig en liten del, men det mesta hamnar på haklappen. Men det tekniken kommer nog snart skulle jag tro, man måste bara ha lite tålamod. =)
Vi har Även träffat Elin idag och varit och lämnat tillbaka lite maskerad kläder som vi inte kunde ha för dom var på tok förstora. Så vi får väl ta och beställa från internet istället eller hitta på något annat som man kanske har hemma. Vi införskaffade oss lite kuddöverdrag till kuddarna i soffan och det blev kanon ska nog tillbaka imorgon och köpa två till som vi ska ha i soffan.
Nej nu ska jag ta och röra ihop lite mat.


Har ni frågor så ställ gärna dem så svarar jag! =)


Kommentarer
Postat av: N.

lägg ut fler bilder :) typ på hur ni bor osv..

2009-10-21 @ 21:36:54
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Lika här , jag lägger han i hans säng men ändå så hamnar han mellan oss på nätterna när han vaknar , men de är ju alltid en början :P . Men ska försöka ta mig orken att gå tbx med honom efter han har ätit varje natt , men de är lätt att säga nu :P

2009-10-22 @ 13:40:20
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt!!

2009-10-30 @ 22:48:13
URL: http://deniseec.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0